Bæredygtig kundedialog - privat
Kursusudbyder
Finanssektorens Uddannelsescenter
Lokation
Beskrivelse
Uddannelsen klæder jeres medarbejdere på til at tale bæredygtighed med deres kunder. Om produkter, energirenovering, investeringer, tilskudsmuligheder, samfundsansvar og hvorfor og hvordan den grønne agenda betyder noget for kundens daglige økonomi. Jeres medarbejdere får viden og indsigt og bliver trænet i, hvordan de kan omsætte det til handling og god rådgivning.
Jeres medarbejdere lærer, hvordan de bruger deres viden om bæredygtighed til at skabe værdi for privatkunden i en ligeværdig dialog med afsæt i kundernes ønsker. De lærer at stille de rigtige spørgsmål, starte den åbne dialog og rådgive deres kunder omkring en mere bæredygtig økonomi med afsæt i netop de produkter, pengeinstituttet tilbyder – både overfor de kunder som er meget pro bæredygtighed, og dem hvor det ikke fylder så meget. De vil desuden blive klogere på verdensmålene, ESG-rapportering og hvad den gældende og fremtidige regulering får af betydning for jeres kunder, jer medarbejdere og pengeinstituttet.
De får:
- En grundlæggende viden om bæredygtighed og kompetencerne til at anvende den viden i møder og dialoger med kunderne.
- Praktiske redskaber og indsigt, som de kan bruge til rådgivning af deres kunder, i øjenhøjde
- Træning i at anvende deres nye færdigheder i praksis og løbende sparring med kollegaer og medkursister
Det praktiske
Kursusudbyder
Finanssektorens Uddannelsescenter
Lokation
Kursusudbyder kontaktinformationer
Kontakt studieadministrationen
E-mail: info@finansudd.dk
Tlf. 89 93 33 33
Undervisningssprog
Dansk
Kursets varighed og datoer
Gå til kursusudbyderens hjemmeside for at læse mere om kursets varighed og datoer. Finanskompetencepuljen kender kun kursets varighed eller datoer, hvis det står her på siden.