Den excellente kunderelation i en digital hverdag
Kursusudbyder
Finanssektorens Uddannelsescenter
Lokation
Beskrivelse
Den digitale omstilling er allerede en virkelighed i rådgiverens job og i pengeinstituttet. Rådgiveren kommer til at spille en anderledes rolle i fremtiden. Kunderne benytter stadig flere digitale platforme, hvor de betjener sig selv. Samtidig er det vigtigt, at de oplever at der er en relation, der rækker længere end selvbetjeningsløsninger.
Det er helt centralt, at I som rådgivere har et digitalt mindset og forstår de behov kunden har – også i en digital hverdag.
Ilærer at optimere kundens samlede oplevelse af samarbejdet med jer og pengeinstituttet i en digital hverdag. I lærer også at styrke kunderelationen ved at arbejde med kunderejser og de danske bankkunders arketyper – ud fra et digitalt synspunkt.
Målet med forløbet er, at i:
- får forståelse for, hvordan den digitale udvikling påvirker kundeoplevelsen
- får indsigt i at udnytte digitale muligheder til at øge kundetilfredshed og skaber fundamentet for merforretning med kunden
- kan skabe nærvær, tillid og gode kunderelationer i en digital verden
- styrker egen nysgerrighed på de digitale muligheder herunder AI og chatbots
- ser den digitale udvikling som en mulighed for at skabe tættere relation til jeres kunder
Vi arbejder med konkrete situationer fra hverdagen i et pengeinstitut, som udvikler jeres tankesæt og værktøjskasse.
Forløbet er målrettet rådgivere og andre medarbejdere med kundekontakt.
Det praktiske
Kursusudbyder
Finanssektorens Uddannelsescenter
Lokation
Kursusudbyder kontaktinformationer
Kontakt studieadministrationen
E-mail: info@finansudd.dk
Tlf. 89 93 33 33
Undervisningssprog
Dansk
Kursets varighed og datoer
Gå til kursusudbyderens hjemmeside for at læse mere om kursets varighed og datoer. Finanskompetencepuljen kender kun kursets varighed eller datoer, hvis det står her på siden.