Bæredygtig kundedialog - privat
Kursusudbyder
Finanssektorens Uddannelsescenter
Lokation
- Copenhagen
- Skanderborg
Beskrivelse
Uddannelsen klæder dig på til at tale bæredygtighed med dine kunder. Om produkter, energirenovering, investeringer, tilskudsmuligheder, samfundsansvar og hvorfor og hvordan den grønne agenda betyder noget for kundens daglige økonomi. Du får viden og indsigt og bliver trænet i, hvordan du kan omsætte det til handling og god rådgivning.
Du lærer, hvordan du bruger din viden om bæredygtighed til at skabe værdi for privatkunden i en ligeværdig dialog med afsæt i kundernes ønsker. Du lærer at stille de rigtige spørgsmål, starte den åbne dialog og rådgive dine kunder omkring en mere bæredygtig økonomi med afsæt i netop de produkter, pengeinstituttet tilbyder - – både overfor de kunder som er meget pro bæredygtighed, og dem hvor det ikke fylder så meget. Du vil desuden blive klogere på verdensmålene, ESG-rapportering og hvad den gældende og fremtidige regulering får af betydning for din kunde, dig og pengeinstituttet.
Du får:
- En grundlæggende viden om bæredygtighed og kompetencerne til at anvende den viden i dine møder og dialoger med kunderne.
- Praktiske redskaber og indsigt, som du kan bruge til rådgivning af dine kunder, i øjenhøjde
- Træning i at anvende dine nye færdigheder i praksis og løbende sparring med kollegaer og medkursister
Det praktiske
Kursusudbyder
Finanssektorens Uddannelsescenter
Lokation
- Copenhagen
- Skanderborg
Kursusudbyder kontaktinformationer
Kontakt studieadministrationen
E-mail: info@finansudd.dk
Tlf. 89 93 33 33
Undervisningssprog
Dansk
Udbudt til
Forår/Efterår
Kursets varighed og datoer
Gå til kursusudbyderens hjemmeside for at læse mere om kursets varighed og datoer. Finanskompetencepuljen kender kun kursets varighed eller datoer, hvis det står her på siden.